Мета: поглибити знання здобувачів освіти про рослини та правила догляду
за ними, з’ясувати чому рослини
належать до живої природи, формувати вміння спостерігати за змінами в
природі залежно від пори року;
розвивати зв’язне мовлення та
вміння шукати корисну інформацію, пізнавальний інтерес учнів до пошукової та дослідницької діяльності, вміння працювати
в команді;
виховувати дбайливе ставлення до рослин, почуття відповідальності, працелюбність та повагу до праці.
Очікувані результати:
1.
Самостійна посадка
насіння в стаканчики, пересаджування на город вдома та збір урожаю.
2. Фотозвіт «Як зростав урожай».
3. Цікавість, позитив від результату (врожаю).
Тип проєкту: дослідницько-інформаційний,
міжпредметний, довготривалий, індивідуальний.
Навчальні предмети:
я досліджую світ – раніше отримана інформація про зміни в
природі залежно від умов, чому саме рослини належать до живої природи;
інформатика – пошук інформації із різних джерел;
українська мова – зв’язне мовлення та комунікація між
учасниками проєкту;
математика – вміння зробити розрахунок стосовно об’єму
ґрунту необхідного для посіву та висадки насіння та цибулини, вимірювання
об’єкту дослідження у різний період, розрахунок кількості води для користі посадковому
матеріалу;
дизайн та технології – створення «теплиці» для насіння перцю, та
укомплектування пластикових стаканчиків для висадки цибулі та насіння квасолі;
створення композиції «Класний город»;
Кінцевий продукт: фотозвіт «Як зростав урожай» та «Моя страва».
Організаційний етап: повідомлення теми, мети та форми проєкту;
висловлення та обговорення думок, передбачень стосовно майбутньої роботи.
Підготовчий етап: пошук та збір інформації про рослини (книги, інтернет, опитування),
які можна вирощувати у теплицях та пересаджувати у відкриті ґрунти;
вибір рослини, які можуть повноцінно розвиватися у
нашому кліматі;
збір необхідних матеріалів (насіння, цибулин, квасолі,
ґрунту, пластикові станканчики, піддон, харчова плівка тощо);
отримання детальної інформації по висадці та
догляду за рослинами.
Основний етап:
1.
Висадка насіння перцю під харчову плівку з поливом теплою водою.
Висадка квасолі на мокру вату у пластикові стаканчики.
Висадка цибулини у ґрунт в пластиковому стаканчику.
2. Догляд за посадковим матеріалом, спостереження за змінами та створення композиції «Класний город»:
3. Отримання учнями посадкового матеріалу для висадки у відкритий ґрунт та догляд згідно отриманих інструкцій:
4. Опитування та фотозвіт щодо результатів посадки насіння перцю, квасолі та цибулі:
5. Збір урожаю:
6. «Моя страва»:
Початок проєкту: березень, 2020 - завершення: серпень, 2021.
Підведення підсумків:
·
поради від учнів тим,
у кого не отрималося виростити урожай;
· аналіз виконаної роботи (рослини спочатку «нарощують» корінь, далі розвивається стебло, листки; з’являються квіти, з яких формуються плоди. Для усіх рослин потрібен догляд, поливання, розпушування землі, тепло, проте у різних дозах).
Немає коментарів:
Дописати коментар